Handlekurven din er tom

Frakt og levering

Eitra AS samarbeider med Posten og DB Schenker. Hos oss kan du velge mellom fraktalternativene Pakke til hentested eller Hjem på døren - kveld via. Posten og Privat levering (på døren) 8-16 via. Schenker.

Fri frakt på kjøp over kr. 1500*

* Gjelder bare dersom alle varene i bestillingen kan sendes samlet. Dersom varene av ulike grunner ikke kan leveres samlet, for eksempel på grunn av at en vare utsolgt fra lager, så kan du velge om du 1) vil vente på samlet levering til siste vare har ankommet lager og få fri frakt på hele bestillingen, eller 2) dele opp bestillingen i flere leveringer, og få fri frakt på første levering.

Hente på nærmeste utleveringssted

Din pakke leveres raskt og sikkert til et utleveringssted nær deg, uansett hvor i landet du bor. Lange åpningstider sørger for at du kan hente pakkene dine når passer deg. Når pakken ankommer utleveringsstedet varsler vi deg via sms. Leveringstiden fra pakken sendes fra lager er normalt 1-3 virkedager (enkelte strekninger 4-5 virkedager). Omfatter ikke tidsløfte eller noen form for leveringsgaranti.

Hjemlevering

Vi tilbyr hjemlevering til kunder som ønsker varene levert direkte til sin privatadresse. Dette fraktalternativet kan benyttes på alle typer varer (Hjem på døren - kveld), og må benyttes ved kjøp av møbler fra Linn Bad (Privat levering - på døren). Varer leveres på døren fra Posten mellom kl 08-17 eller kl 17-21, basert på postnummer. Varer fra Schenker leveres på døren mellom 8-16. Varene leveres på anvist sted på bakkenivå. Sjåføren ringer deg 30-60 minutter før pakken blir levert. Det er mulig å velge ønsket leveringsdato på varer sendt med Schenker. Dette gjøres i kjøpsprosessen.

Transportskader

Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport.
Dersom varen er skadet under transport må dette meldes senest innen 7 virkedager, og følgende må gjøres:

1. Sikre bildedokumentasjon på skaden, både av emballasje og den skadede varen.
2. Send en mail til post@eitra.no med følgende info:
- Ordernummer fra Eitra AS
- Referansenummer og sendningsnummer fra Posten
- Bildedokumentasjon og en beskrivelse av skaden(-e).
3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart. Behold den skadede varen, da kun enkeltdeler sendes i noen reklamasjonssaker.