Handlekurven din er tom

Norske Eitra presenterer baderomsinteriør på nett



Konseptet Eitra er en kombinasjon av nettbutikk og inspirasjon til bad. Daglig leder Kamilla Eide utviklet ideen i 2019 og var klar for lansering sommeren 2020.
Tross et tøft halvår for mange bransjer og koronavirus som herjer i store deler av verden, valgte Eide å fortsette arbeidet for fullt for å ferdigstille eitrabad.no. 


- Heldigvis var målet allerede fra start å utvikle en nettbutikk, ikke fysisk butikk. Norge er opptatt av interiør og norske hjem pusses opp mer enn noen gang. Det er viktig for oss å skille seg ut i et allerede etablert marked. Vi ønsker derfor å utfordre dette, ved å tilby produkt av høy kvalitet, i sammenheng med inspirasjon og kunnskap om oppussing, stiler og farger, samt ulike baderomsløsninger. 


Alle merkevarer er plukket ut med tanke på estetikk, bærekraft, kvalitet og ikke minst gode, etiske selskaper med omtanke for sine ansatte og med en forsvarlig produksjon.


- Det har vært viktig for oss å holde på vår visjon, også når vi var usikre på om vi ville kunne fortsette med utviklingen av Eitra. I takt med at kjøpekraften mulig ble svekket, ønsket vi likevel ikke at dette skal gå på bekostning av produktene vi tilbyr. Dersom man har mulighet til å pusse opp, mener vi det blir desto viktigere å velge høy kvalitet og tenke på bærekraftige produkter.

Gode merkevarer

Det er mulig å lese om alle merkevarene Eitra tilbyr under kategorien Utforsk merkevarer. Her presenteres merkevarene på en ny, spennende måte der kundene både får mulighet til å bli kjent med leverandøren og utforske sortimentet som tilbys. 

Blandebatterier fra Dornbracht.
Bærekraftig servant fra Woodio.

Med alt fra kjente merkevarer til mer uoppdagede skatter, tilbyr Eitra et godt utvalg kvalitetsprodukter til ditt baderom. Linn Bad - Norges ledende leverandør for baderomsinteriør, Dornbracht - eksklusive blandebatterier i ikonisk design og Woodio - bærekraftige servanter laget av resirkulert massivtre, for å nevne noen. Eitra fører også merker som Frama, Flos, The Organic Company og Tangent GC.

En god start

Eitra har allerede den første tiden mottatt mye god respons fra både kunder og mulige samarbeidspartnere i bransjen. 


Det er viktig for Eide å skape et brand som er til å stole på og som skal utvikles over tid, i takt med både kundenes behov og den verden vi lever i.


- Vi har skapt et univers der vi byr på kvalitet, kunnskap og inspirasjon. Dette skal også gjenspeiles i alle ledd. Det er derfor selvsagt svært hyggelig med positive tilbakemeldinger gjennom alt fra SOME og kjøp i nettbutikken, til kundeservicen vi gir.